14.4.2014

Puhetta Tunteista


Wille Hyvönen 
"Jeesus Arimatialainen vastaa johonkin sellaiseen, mihin järjestäytyneet uskonnot ei ole mulle tähän mennessä kyenneet vastaamaan."


Janne Kortteinen:
"se keikka siis alko jollain ihan överiks vedetyllä ristiinnaulitsemis-Jumalan Kuolema-improvisaationostatukselle ja Jeesuksen naamalle runkattiin ja työnnettiin pieniä kiviä sen perseeseen ja mä en siis tienny yhtään keitä nää tyypit ees on, mut mä kuuntelin silmät loistaen ja aloin innostuu mitä enemmän mä kuulin vaik mä en tiennyt et oliks ne ees tosissaan vai onks tää jotain mitä mitä mut se vain huus ja VERTA oli joka paikassa ja Jumalan mätäneminen tuoksui suloiselta Siionin seurakunnassa mee vaikka kattomaan ja Kontulan räkälöissä köyhien ja kärsivien ihmisten tuoksu ja sit se saarnaaja (Ville Kettunen) joka huus siin mustana kärpäsistä olevista taivaista Jumalan ruumiin äärellä ja mulkusta Jeesuksen perseessä pyys mua ihan extempore lennost lausuu siihen bändin taustalle jotain ja se musa ylty ja mä huusin PALAA JUMALALLISESSA KIRKASTUNEESS VALOSSA ja sit jengi vaan kaatuili lattialle ja sit se jatko huutamista et jos ihminen olis ees kolkytprossaa kakskyt prossaa kymmenen prossaa ees prosentin ees millipromillin tuhannesosan aito ja niin tosissaan ja ylistäis Luojaa niin vittu me kaikki karjuttais ku leijonat!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti